takaisin DSC08386 (1)

Uusi jakeluterminaali Norjassa

Pystymme nyt tarjoamaan toimituksia täysin ovelta ovelle asiakkaillemme Norjassa. Kuljetukset sopivat sekä yrityksille että yksityisille kuluttajille.

Uuden jakelukeskuksen ja vahvistetun kotiinkuljetuspalvelun avulla ColliCare on kumppanisi kaikkialla. Tarjoamme valtakunnallista jakelua Norjassa ja olemme yksi suurimmista InNight palvelujen tarjoajista.

Tarjoamme monipuolisen palveluvalikoiman. Meiltä saat apua varastoinnissa, asiakaspalvelussa ja valtakunnallisissa- sekä kansainvälisissä kuljetuksissa. Jos sinulla on asiakkaita Oslon suunnalla, tarjoamme kuljetukset myös ilman päästöjä sähköisten pakettiautojen avulla! Miksi et siis tekisi liiketoiminnastasi vihreämpää?

Faktoja uudesta Kløftan 11.300 m² jakeluterminaalistamme

• 60 rekkaa lastattavissa/purettavissa samanaikaisest

• 32 lastauslaituria

• Portit sisätiloissa tapahtuvaa lastausta ja purkua varten

• Kaikissa rampeissa on katokset ja pikainen purkumahdollisuus jakelua varten

Varastomme Vestbyssä, Oslon eteläpuolella, laajenee ja tarjoaa yhteensä 37 008 m2 säilytystilaa vuoden 2022 loppuun mennessä! Varastosta saat sekä lyhyt- että pitkäaikaiset varastointimahdollisuudet kaikentyyppisille tavaroille.

Henkilökohtaisen palvelun lisäksi tarjoamme myös pikatoimitukset, kappaletavarat, osakuormat (LTL), täydet kuormat (FTL), kuljetukset, nosturipalvelut sekä rakennustyömaan logistiikkaan liittyvät palvelut

Ole yhteydessä meihin tarjouspyynnön merkeissä tai halutessasi vain jutella lisää palveluistamme Norjassa ja Pohjoismaissa!

DSC08386 (1)
ccf-0243_redigert