eCare on verkkopohjainen logistiikan hallintajärjestelmämme, jota kehitämme ja parannamme jatkuvasti tiiviissä yhteistyössä asiakkaidemme kanssa – niiden, jotka käyttävät sitä päivittäin.

Tarvitsetpa viikoittaisia tai kertaluonteisia raportteja, tilauksia EDI:n kautta tai vain yleiskatsauksen.
Uuden eCare-asiakasportaalimme käyttö on sinusta kiinni.

Henkilö työskentelee eCaren kanssa


eCare-palvelun tärkeimmät ominaisuudet

  • Manuaalinen käyttö
    Käytä ja hallitse logistiikkaasi helposti manuaalisesti
  • Täysi hallinta
    Hallitse logistiikkaa tilauksesta toimitukseen
  • Helppo seuranta
    Seuraa lähetyksiä reaaliajassa viitteiden, koon, tilavuuden, painon ja muiden tietojen avulla
  • Mukautetut hälytykset
    Vastaanota ilmoituksia tärkeistä muutoksista ja päivityksistä
  • Tilausten hallinta
    EDI-integraatio tilausten saumatonta käsittelyä varten
  • Asiakirjojen hallinta
    Käytä lähetysluetteloita, laskuja, tullausasiakirjoja ja muita
  • Resurssitehokkuus
    Virtaviivaista toimintoja ja vapauta sisäisiä resursseja
  • Tilauksen yleiskatsaus
    Hanki yksityiskohtaisia tietoja tilauksesta toimitukseen
 

Miten eCare hyödyttää yritystäsi

eCarella voit hallita logistiikkatehtäviä organisaatiosi eri tasoilla.
Voit määrittää henkilökohtaisia hälytyksiä, seurata lähetyksiä ja saada yksityiskohtaisen yleiskuvan jokaisesta lähetyksestä.

  • logistiikkapäälliköille – täysi hallinta tilauksesta toimitukseen
  • ostoista vastaaville – seuraa lähetyksiä ja saapumisaikoja
  • varastosta vastaaville – saat reaaliaikaisia päivityksiä odotetusta saapumisesta
  • toiminnoille – seuraa noutoja ja lähetyksiä
 

eCare UKK

Miten seurata?
  • Hae omia viitteitäsi
    Seuraa lähetyksiä rahtikirjanumeron, paketin seurantakoodin tai viitteen avulla
  • Arvioidut ja tarkat lähtöajat
    Hanki tietoja arvioidusta lähtöajasta (EDT), todellisesta lähtöajasta (ATD) ja arvioidusta saapumisajasta (ETA)
  • Lähetyksen tiedot
    Seuraa kokoa, tilavuutta, painoa ja paketin numeroa
  • Sähköposti-/tekstiviesti-ilmoitukset
    Vastaanota automaattisia ilmoituksia lähetyksen tilasta, toimitusajoista ja muutoksista
Tilauksen yleiskatsaus eCare-palvelussa
  • Tilauksen yleiskatsaus
    • Tilaustoiminto
    • Osoitteet, lähettäjän ja vastaanottajan rekisteri
  • Asiakirjojen hallinta
    Käytä lähetysluetteloita, tilauksia, kauppalaskuja ja tullausasiakirjoja
  • EDI-integraatio
    Saumaton integrointi osto-järjestelmääsi (OMS) tilaustason seurantaa ja päivityksiä varten
  • Automaattinen tilauksen syöttö
    Tilaukset sijoitetaan automaattisesti eCareen, minkä jälkeen valmistajat ja paikalliset osastot antavat päivityksiä
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
    Saat ensikäden päivityksiä ostotilauksista, lähetysten tilasta ja kaikista muutoksista
Voinko luoda mukautettuja hälytyksiä ja käyttäjäprofiileja?
  • Määritä hälytykset tietyille käyttäjille (logistiikkapäälliköt, osto, varasto jne.)
  • Varmista täysi yleiskuva eCaressa työskennellessäsi järjestelmässäsi
  • Varmista, että oikeat tiimin jäsenet saavat ilmoituksen oikeaan aikaan mukautetuilla hälytyksillä
EDI-integraatio osto-järjestelmän kanssa tilaustasolla, OMS - tilaustenhallintajärjestelmä
  • hallinta tilaustasolle asti
  • asiakirjojen hallinta, lähetysluettelo, tilaus, kauppalasku, tullausasiakirjat
  • tilaus tehdään automaattisesti eCare-järjestelmässä
  • ostotilausta seurataan valmistajan kanssa paikallisten toimipisteidemme kautta Aasiassa ja Euroopassa, saat ensikäden päivityksiä
  • automaattinen ilmoitus muutoksista
  • työskentele omassa järjestelmässäsi, saat täyden yleiskuvan eCare-järjestelmässä
  • vapauta omia resursseja
 

Kysymyksiä eCaresta?

Sari
ottaa yhteyttä
Sari Attila
Customer Service Manager & Finance & Marketing
+358 40 719 6177
Sähköpostiosoitteesi tallennetaan turvallisesti ja sitä käytetään ainoastaan ​​pyyntöösi liittyviin yhteydenottoihin. Emme jaa tietojasi kolmansille osapuolille.

Etkö löytänyt etsimääsi?