Onko sinulla kysyttävää laskuistamme? Ota yhteyttä, autamme mielellämme.

Kysymyksiin koskien ColliCare Suomen lähettämiä laskuja saat helpoiten meihin yhteyden lähettämällä sähköpostia: finance@collicare.fi

  • Tiedustelussasi muista ilmoittaa laskun numero

  • Reklamaatiot laskustamme tulee tehdä 8 päivän kuluessa laskun päiväyksestä


Verkkolaskut 

ColliCare lähettää laskut ensisijaisesti verkkolaskuina. Halutessasi lähetämme laskut sähköpostitse PDF-muodossa

 

Laskujen UKK

 
Mistä löydän laskujen tiedot?

Kaikki laskut ovat nähtävillä Asiakasportaalin eCare:ssa.  Kirjaudu, niin löydät aiemmat ja uudet laskut.

Miten pitäisi toimia, jos en ole saanut laskua?

Jos et ole saanut laskua, tarkista ensin roskapostit tai kirjaudu Asiakasportaalin eCare:een ladataksesi sen. Voit myös olla yhteydessä customerservice@collicare.fi ja pyytää sitä.

Mitä tapahtuu, jos maksuni on myöhässä?

Myöhästyneet maksusuoritukset saattavat aiheuttaa lisäkuluja tai palvelukatkoksia. Jos maksun kanssa on ongelmia, ota mahdollisimman pian yhteyttä finance@collicare.fi

Kuinka reklamoin laskusta?

Jos uskot, että lasku on virheellinen, ota yhteyttä finance@collicare.fi 8 päivän sisällä laskun päiväyksestä. Muista ilmoittaa laskun numero ja syy reklamaatiolle.

Etkö löytänyt etsimääsi?