takaisin IMG_2080

Uusi toimisto Schiedamissa

Marraskuun 7, 2022 alkaen Maasluisissa sijainnut Hollannin operatiivinen merirahtitoimisto muutti Schiedamiin. Tämän muuton myötä toivomme luovamme lisäkapasiteettia multimodaalisten palveluiden kasvulle.

Elokuusta 2011 saakka ColliCare Logistics on sijainnut Maasluisissa, joka on keskittynyt konttikuljetuksiin, sekä Euroopan sisäisiin että maailmanlaajuisiin. Viime vuosien lisääntyneiden merirahtipalvelujen ansiosta myös Maasluisin toimiston henkilökunta on kasvanut nopeasti. Vastataksemme odotettuun multimodaalisten palvelujen kasvuun, päätimme muuttaa isompaan toimistoon Schiedamissa.

Uusi Schiedamin toimisto tarjoaa mahdollisuuksia kehittää multimodaalisia palveluja jatkossakin. Erityisesti nyt, kun kuljetusten CO päästöt ovat tulleet tärkeämmiksi asiakkaillemme, jatkamme panostusta multimodaalisiin ratkaisuihin.

Viime kuukausien ajan olemme olleet kiireisiä valmistellessamme muuttoa uuteen toimistoon ja viime viikolla saimme operatiivisen merirahtiosaston muuton onnistuneesti päätökseen Schiedamissa.