takaisin per_photo

Noudattaen maailmanlaajuisia suuntaviivoja, ColliCare-ryhmä muuttuu vihreämpään suuntaan – keskittymällä rautatieliikenteeseen

Rautatieliikenteemme osasto kasvaa ja iloisina voimme ilmoittaa, että olemme palkanneet Per Zacharissonin osaston kehitysjohtajaksi.

Perilla on laaja kokemus rautatieliiketoiminnasta ja hän osallistuu yrityksen kehitystiimiin.

Miksi rautatie

Olemme ColliCarella sitoutuneet pienentämään hiilijalanjälkeä ja kasvihuonepäästöjä kaikilla liiketoiminnan alueillamme. Rautatiekuljetukset ovat loistava tapa saavuttaa tämä, sillä juniemme veturit ovat sähkökäyttöisiä. Yksi veturi voi kuljettaa jopa 40 perävaunua kerralla, kun taas kuorma-auto yksikkö vain yhden. Joten pitkällä välimatkalla rautatiet ovat ehdottomasti ylivoimaisin tapa siirtää suuria rahtimääriä.

Vuodesta 2017 lähtien ColliCare on tarjonnut suoraa palvelua Italiasta Norjaan. Tämä on ollut suuri menestys ja välimatkat ovet tehneet ratkaisusta erittäin kilpailukykyisen. Ymmärtämällä rautateiden tavaraliikenteen suuren merkityksen ympäristölle, olemme kehittämässä raideratkaisuja myös Ruotsin osalta.

Per Zachrisson keskittyy kehittämään enemmän vihreämpiä suoria reittejä Euroopan ja Pohjoismaiden välille.

Per Zachrisson

Chief Development Officer Rail