takaisin ColliCare_Logistics_opens_office_in_Poland_Gdynia_Editorial_Use_Only

ColliCare Logistics avaa uuden toimiston Puolaan

Jatkamme Collicaren laajentumista kansainvälisille markkinoille. Vuoden alussa avasimme uuden toimiston Puolan Gdyniassa.

Gdynia on tärkeä kauppa- ja logistiikkakeskus Aasian, Euroopan ja Pohjoismaiden välillä ja logistiikkaratkaisumme sopivat tänne täydellisesti.

ColliCaren toimisto Puolassa tarjoaa kilpailukykyisiä logistiikkaratkaisuja (meri-, rautatie-, maantie- ja multimodaalikuljetuksia) ja keskitymme erityisesti ympäristöystävällisiin ratkaisuihin. Puolassa tuemme myös asiakkaitamme tulliselvityksissä, jotka ovat erittäin tärkeä osa logistiikkaa, erityisesti Euroopan unionin ulkopuolisten maiden välillä.

Shortsea verkosto Euroopassa on jo olemassa ja Suomi-Puola reitti kulkee Hangon ja Gdynian välillä:

ColliCare_Poland_short_sea_routes (2).png

Suomen (Hanko) ja Puolan (Gdynia) välillä tarjoamme lähtöjä viitenä päivänä viikossa. Panostamme erityisesti multimodaalikuljetuksiin ja maantierahteihin sekä pikakuljetuksiin. Gdynian on vilkas logostiikkakeskus ja tärkeä portti Europpaan.

Gdynian tiimi esittelyssä

Meillä on iso ilo esitellä uusi toimitusjohtajamme Puolassa – Jesper Hansen. Jesperillä on jo uusi tiimi joka koostuu kolmesta kokeneesta paikallisesta kollegasta, muun muassa Piotr Kaleńczuk – kokenut myyntipäällikkö, joka tuntee Puolan markkinan erittäin hyvin.

cdkp-457-2.jpg

Jesper Hansen, Toimitusjohtaja Puola

Olemme seuranneet Puolan markkinoita jo vuosia ja tunnemme ne erittäin hyvin. Puolan talous on koko ajan kehittymässä ja sillä on mielestämme erittäin lupaava tulevaisuus. Olemme jo pitkään tehneet yhteistyötä puolalaisten asiakkaiden kanssa, mutta pääasiassa Norjasta käsin. Haluamme nyt rakentaa paikallista asiantuntijaatiimiämme Gdyniassa, jotta olisimme helpommin tavoitettavissa puolalaisille asiakkaillemme. Tarjoamme nykyaikaisia ja ympäristöystävällisiä kuljetusratkaisuja Pohjoismaihin ja kaikkialle maailmaan.

Piotr Kalenczuk.jpg

Piotr Kaleńczuk, Myyntipäällikkö

Olen erittäin innoissani olla mukana kansainvälisessä ColliCare-tiimissä ja tiedän että Puolan markkinat arvostavat kuljetusratkaisujamme. Meidän uusi puolalainen toiminta on erittäin tärkeä ja luotettava osa ColliCare Groupia. Rakennamme nyt toimintaamme Gdyniassa meidän puolalaisille asiakkaillemme ja tarjoamme heille nykyaikaisia ja ympäristöystävällisiä kuljetusratkaisuja Pohjoismaihin ja kaikkialle maailmaan.

Meidän uusi toimistomme sijaitsee Gdynian sataman kupeessa. Etsitkö luotettavia logistiikkaratkaisuja Puolasta ja Puolaan? Ota meihin yhteyttä!

Piotr Kaleńczuk

General Manager Poland