takaisin Air freight

ColliCare Finlandille IATA-akkreditointi

ColliCare Finland on tarjonnut lentorahtipalveluja asiakkailleen jo useiden vuosien ajan, ja  henkilökunnallamme on pitkäaikainen kokemus erityyppisistä lentokuljetuksista . Olemme ylpeitä saadessamme lisätä IATA-lisenssin olemassa oleviin lentorahtiverkostoihin ja akkreditointeihin.

Lentorahtia tarvitseville asiakkaille IATA-akkreditointi ei ole vain laatusymboli, vaan se tarkoittaa myös sitä, että ColliCare voi tarjota asiakkailleen parempia ja nopeampia palveluita.

”Uskomme, että lentorahti on tärkeä kuljetusmuoto markkinoilla, joilla kuljetusaika on olennainen. Näinä haastavina aikoina lentorahdista, koosta ja tyypistä riippumatta, on tullut tärkeä vaihtoehto erilaisten tuotteiden toimittamiseen maailmanlaajuisesti. Näemme myös jatkuvasti kasvavaa verkkokauppaliiketoimintaa lentorahtiliikenteessä”, kertoo Suomen toimitusjohtaja Marko Pirinen.

IATA-akkreditointi auttaa huomattavasti liiketoimintaa maailmanlaajuisten lentoyhtiöiden kanssa ja tarjoaa asiakkaillemme entistä kilpailukykyisempiä hintoja ja palveluita.

Pääsy digitaalisiin verkkoalustoihin mahdollistaa myös ColliCare Finlandin laadun parantamisen ja kommunikoinnin asiakkaiden, lentoyhtiöiden  ja muiden toimitusketjuun liittyvien yhteistyökumppanien kanssa.

"Olemme ylpeitä henkilökunnastamme, joka on tehnyt lujasti töitä tämän tärkeän tavoitteen saavuttamiseksi", jatkaa Marko Pirinen.

Lue lisää lentorahtipalveluistamme täältä.