No  |  En   Country
iconmenu

ColliCare Suomi on nyt Neutral Air Partner - verkoston (NAP) jäsen

Julkaistu:  24. toukokuuta 2019

Ylpeinä ilmoitamme, että olemme hyväksyneet Neutral Air Partner -verkoston (NAP) jäsenyyden.

NAP-jäsenyys yhdistää meidät samanhenkisiin kumppaneihin ja asiantuntijoihin, kuten myös maailmanlaajuiseen verkostoon.

Jäsenyytemme ansiosta ulottuvillamme on entistä enemmän lentorahti & pikalähetys ostovoimaa, joka antaa meille tilaisuuden tarjota kilpailukykyisempiä lentokuljetuksia.

Neutral Air Partner on lentorahtitoimijoiden ja asiantuntijoiden johtava, maailmanlaajuinen verkosto. https://neutralairpartner.com/

Tällä hetkellä verkosto koostuu 90 maassa sijaitsevasta 250 yrityksestä, jotka tekevät verkostosta yhden suurimmista lentorahtipalvelujen tarjoajista maailmanlaajuisesti, tonnien ja liikevaihdon mukaan laskettuna. Ensiluokkaiset yhteistyökumppanimme ovat sitoutuneet tarjoamaan innovatiivisia lentorahtiratkaisuja kansainväliseen lentorahtiliikenteeseen.

Neutral Air Partnerin (NAP) tavoitteena on tulla maailman tehokkaimmaksi riippumattomien lentorahdin käyttäjien ja palveluntarjoajien ryhmittymäksi - tuomalla logistiikka-alalle kehittyneempää  lentorahtiosaamista, erikoistumalla ja tuottamalla ostovoimaa lentorahtimarkkinoille.

Katsotaan, mitä voimme tarjota yrityksellesi, ota meihin yhteyttä jo tänään!

ColliCare Suomi on nyt Neutral Air Partner - verkoston (NAP) jäsen
Share in social media: