No  |  En   Country
iconmenu

ColliCare esittelee kustannustehokkaan,suoran junayhteyden Italiasta

14. lokakuuta ensimmäinen juna lähtee Parman terminaalista,hyviä uutisia hinta-ja ympäristötietoisille asiakkaille.

Collicaren juna on ainutlaatuinen markkinoilla,ja kotipaikkaansa Mossissa pitävä yritys tähtää korkealle tällä uudella palvelulla.

-Juna kulkee Italiasta suoraan Norjaan,ja tarjoaa markkinoiden nopeimman kuljetusajan,kertoo Ronny Nordmark,kehityspäällikkö Collicarelta.Tämä tarkoittaa nopeaa,kustannustehokasta ja aikataulutettua kuljetuspalvelua asiakkaidemme lähetyksille.

Kaikki vaunut ovat lukittavia,ColliCare ottaa turva-asiat huolella huomioon.​

Painopiste ympäristöasioissa
Rautatiekuljetuksen valitseminen on nykyään suosittu vaihtoehto.Ronny Nordmarkilla on 16 vuoden kokemus alalta ja hän on Varma että palvelusta tulee suosittu.

-Päätimme satsata rautatiekuljetukseen nyt tarjotaksemme mahdollisimman kustannustehokkaan kuljetuspalvelun Italiasta Norjaan.Lisäksi se on kaikkein ympäristöystävällisin tapa kuljettaa tavaraa.Pyrimme säästämään ympäristöä kuljetuksillamme ja tämä on suuri askel siihen suuntaan kertoo Nordmark.

Tavaroiden lähettäminen rautateitse on tunnustettu ympäristöystävälliseksi kuljetusmuodoksi.Se on myös erittäin kustannustehokas kuljetusmuoto muihin tapoihin verrattuna.​

Odotamme innolla uuden junapalvelun käyttöönottoa
Andreas Klamroth,Haugen Groupin Hankintapäällikkö,odottaa innolla ColliCaren uuden palvelun alkamista.Hänen mielestään on monta hyvää syytä kuljettaa tavaraa rautateitse

-Meillä on paljon tuotteita joita voi kuljettaa rautateitse,ja hinta,aikataulu ja joustavuus ovat meille tärkeitä.Valitsemalla ColliCaren palvelun,saamme kaiken tämän. Haluamme asettaa yleisen ympäristöstandardin tähän ja lisäksi muutamaan muuhun pidemmille reiteillä toimiviin kuljetusmuotoihin kertoo Klamroth.​

Viikottaiset lähdöt
ColliCaren junassa on 20 vaunua,jokaisessa vaunussa on 66 lavapaikkaa ja vaunuun voi lastata 63 tonnia tavaraa. Olemme optimisteja ja uskomme että tästä tulee menestys asiakkaillemme ja myös meille yrityksenä,päättää Nordmark.

ColliCare esittelee kustannustehokkaan,suoran junayhteyden Italiasta
Share in social media: